Etykiety

wtorek, 7 maja 2013

Dziś poznacie sekret

Książkę, którą Wam dzisiaj przybliżę poleciła mi pewna wspaniała koleżanka, która kiedyś postanowiła zmienić swoje nastawienie do świata, za co bardzo ją cenię i podziwiam. Książka ta to "Sekret" Rhondy Byrne. W wielkim skrócie to książka wyznająca filozofię: jesteś tym o czym myślisz, czyli o sile przyciągania. Tytułowy sekret to nic innego jak siła pozytywnego myślenia, która jest w stanie spełnić najśmielsze marzenia. Spotkałam się z opiniami, że to efekt placebo, albo że po prostu głupota, jednak nie da się zaprzeczyć starej prawdzie, że ludziom myślącym pozytywnie żyje się łatwiej i przyjemniej.

Akurat ja mam to ogromne szczęście, że jestem pozytywnie nastawiona do świata z natury, nie muszę się uczyć takiego myślenia, nie muszę dodatkowo wspomagać mózgu różnymi technikami i zadaniami, pomagającymi zmienić nastawienie. Zawsze widzę szklankę do połowy pełną, a moje dodatkowe cechy jak umiejętność analizowania i wyciągania wniosków sprawiają, że potrafię pogodzić się z każdą sytuacją i sprawić, że ostatecznie wszystko skończy się dla mnie dobrze. Jestem atrakcyjną kobietą sukcesu, która osiągnie wszystko, co sobie zaplanuje. Myślicie, że zadzieram nosa? Nic bardziej mylnego. ;) Po przeczytaniu tej książki same będziecie w ten sposób o sobie myśleć, czego Wam z całego serca życzę.

Przesyłam całuski,
Sandra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz